sâmbătă, 16 august 2014

Va iert ............si va uit!


   Va iert pe toti cei care m.ati lovit peste obrazul pe care in trecut l.ati pupat si l.ati mangaiat.Va iert pe toti cei care mi.ati impovarat sufletul cu griji inutile, cu regrete, cu complexe si cu dureri nemeritate. Va iert pe toti cei care ati incercat sa ma schimbati, sa mi luati libertatea de a fi eu, sa ma asimilati turmei si sa ma minimalizati. Va iert pe toti cei incapabili sa ma cunoasteti , care m.ati denigrat si care m.ati judecat,dupa prejudecati proprii, dupa parerile altora si niciodata dupa calitatile mele. Va iert pe toti cei care ati fost indiferenti la durerile mele, care mi.ati oferit priviri uracioase, cand meritam si aveam nevoie de un zambet, care m.ati ranit cu, cuvinte grele atunci cand aveam nevoie de o vorba buna si care mi.ati intors spatele atunci cand aveam nevoie de o mangaiere si o apropiere. Va iert pentru ca vreau sa mi eliberez sufletul si mintea de voi. Va iert si va uit! Sa fiti fericiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu