vineri, 11 iulie 2014

Chiar daca nu te aud...pot sa te simt



Iar m-a intrebat inima de tine. Stii ce i-am zis? C-ai sa te-ntorci si ai s-o cauti. Am mintit-o. Altfel nu i-as mai fi inchis gura neroadei. I-am spus ca te gandesti la ea, ca ti-e dor de "tac-pac-ul" ei, ca tremuri tot doar cand ii auzi numele. Stii cat s-a bucurat, indragostita? A zbarnait toata a sange cald si s-a apucat acum sa-ti bata clipele, una langa alta, pana-n ziua in care o sa-ti revada chipul. E fericita, bleaga!Si, nu stiu cum, dar mi-a dat si mie putin din deplinul ei. Uite-asa adorm in noaptea asta. Fericita. Fericita ca te stiu acolo unde esti, ca-ti simt prezenta...chiar daca nu te pot auzi . 

I love you, my Angel

5 comentarii:

  1. Jur ca iti inteleg durerea. ...dar felul in care o transcrii e unic. ...te-as citi intruna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate nu e frumos sa spun asta. ...E multa tristete in ceea ce ai scris.....Dar cred ca e preferata mea 😊

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi eram la munca. ..si printre tot zgomotul din jurul meu. ...asta mi-a venit in cap. ....."stii cat sa bucurat indragostita, e fericita bleaga "😊😊

    RăspundețiȘtergere