duminică, 27 iulie 2014

Scrisoare pentru Mos Craciun




  Stateam si ma gandeam cate vrem de la viata si nu prea obtinem niciodata ceea ce vrem..... ..eu vreau un baiat care sa nu se supere ca il trezesc dimineata doar sa-i spun anumite lucruri.. vreau un baiat care sa nu-mi ceara sa ii spun "te iubesc" cand crede el ca ar fi timpul sa fac asta... vreau un baiat care sa aiba multe pretendente dar sa le spuna:" Ea face cat voi la un loc"..vreau un baiat pentru care sa nu conteze cum iese cu mine in parc pentru ca eu il iubesc si nefrezat ..vreau un baiat care sa fie dorit de multe fete dar sa ma iubeasca doar pe mine si sa nu fie tentat nici macar o clipă sa ma paraseasca din anumite chestii care ne lipsesc...pentru ca atunci cand iubesti pleci de jos..vreau un baiat care sa-mi spuna ca sunt draguta chiar daca sunt in pijamale sau cu parul valvoi...vreau un baiat care sa ma sustina mereu indiferent daca gresesc dar sa imi tina partea in fata tuturor...vreau un baiat care sa fie gelos dar totusi sa aiba incredere in mine..vreau un baiat care sa ma sarute in ploaie cand iesim la jogging si sa profite de lucrurile marunte nu sa imi zica hai sa ne grabim ca racesc..vreau un baiat care sa aiba grija de mine asa cum si eu voi avea grija de el.. vreau un baiat care sa ma respecte sa aibe bun simt fata de mine.. vreau un baiat care sa isi faca mereu timp pentru mine nu sa-mi spuna:" Ies cu baietii la o bere "...vreau un baiat care daca ma supara sa stie cum sa ma impace...vreau un baiat care sa ma sarute pentru a ma oprii din vorbit cand sunt nervoasa..vreau un baiat care ma crede perfecta chiar daca eu sunt plina de defecte...si nu in ultimul rand vreau un baiat care sa ma iubeasca si sa ma accepte asa cum sunt eu.

Un comentariu: