sâmbătă, 19 iulie 2014

Vreau sa il vad.............


   Vreau sa apara in fata mea, in timp ce ma plimb pe strada. Eu sa fiu uimia de-a dreptul, stiind ca speranta mea murise. Stiind ca nu credeam ca o sa il vad vreodata. El sa vina sa ma sarute. Buzele noastre sa nasca un sarut plin de pasiune. Inima noastra sa bata atat de tare, mai sa iasa din piept. Sa simtim amandoi fluturi…stai, ce fluturi? Dragoni, in stomac! Apoi, dupa ce sarutul se termina, vreau sa ma uit la el. Vreau sa ma uit la ochii lui mari si frumosi. Vreau sa ii vad zambetul.Vreau sa ma reindragostesc de fiecare particica din el, mai mult decat o facusem pana atunci. Vreau sa il simt langa mine. Vreau sa ma faca sa il iubesc mai mult pe zi ce trece. Vreau sa imi dovedeasca ca ma iubeste.Vreau sa ii spun cat de dor mi-a fost de el in fiecare zi.Vreau sa ii aud vocea. Vreau sa il simt cum ma atinge. Vreau sa ii simt caldura. Vreau sa il fac sa inteleaga ca ceea ce simt eu pentru el, nu se poate descrie prin cuvinte. Vreau sa facem mii si mii de lucruri impreuna! Vreau sa il tin strans de mana si sa nu ii mai dau drumul niciodata!
 

I miss you....My Angel 



Un comentariu:

  1. Hmm! Uneori chiar aşa se întâmplă când îţi doreşti, dar dacă îţi doresti.. no comm :(

    RăspundețiȘtergere