miercuri, 23 iulie 2014

Ciocolata............


  V-ati imaginat vreodata viata ca fiind o ciocolata dulce-amaruie? Toate acele momente, de bucurie sau de tristete, fiind patratelele perfect conturate ale ciocolatei?
Viata mea este o ciocolata dulce-amaruie. Uneori mananc cu pofta sau cu lacomie, alteori o savurez in liniste, simtind cu adevarat gustul, ba prea dulce, ba prea amarui. Si uneori parca nu-mi ajunge, alteori parca este prea multa.Si pentru ca nu-mi place sa mananc singura impart patratele din ciocolata mea cu cei din jurul meu. Nu sunt un om zgarcit, dar trebuie sa recunosc ca nu o impart intotdeauna egal. Unii oameni primesc mai mult, altii mai putin, iar unii deloc – si asta pentru ca am o cantitate limitata. Toti avem o cantitate limitata.
  Tu cum ai impartit ciocolata ta? Ai fost chibzuit sau ai mancat cu lacomie? Si ce gust are? Este mai mult dulce sau are un gust usor amarui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu