marți, 8 iulie 2014

Mda........



 Ce am invatat eu in ultima perioada ..................?
Am invatat ca trebuie sa fi un mare prost ca lumea sa te aprecize....In ziua de azi, pentru lume este mult mai important ca o persoana sa arate bine .... sa fie "buna".......degeaba esti inteligent daca nu ai un aspect fizic de invidiat. In ziua de azi, golaneala si caterincile sunt la putere, prostia si tupeul sunt la apogeu...........daca esti sensibil , toti te calca  in picioare. Un om cu mine , care vine mereu cu ceva nou, este mereu evidat, toti ii intorc spatele..........de asta tampitii sunt peste tot, de asta ei sunt in centrul atentiei , pentru ca lumea nu deschide ochii, pentru ca lumea alegere ceea ce vede la exterior. 
 Toate lucrurile rele se intampla numai si numai din cauza noastra, pentru ca toleram sau acceptam astfel de indivizi.
  

Un comentariu:

  1. Ce vin ziceai ca-ti place? Mi-am luat un vin rosu zilele astea dupa mult timp pe care insa il beau singur uitandu-ma la tv.

    RăspundețiȘtergere