marți, 22 iulie 2014

Confuza..........


  Ti s-a intamplat sa fi confuz/a si sa nu stii pe ce cale sa o iei? Sa nu stii ce sa alegi? Intre ce iti spune mintea si ce iti spune inima. Este normal, fiecare din noi alegem sa nu ne ranim sentimentele si sa nu ne impotrivim inimii. Dar uneori cel mai bine este sa mergi mai departe fara sa te uiti in spate, sa te gandesti la binele tau nu la ceilalti. Ciudat, eu nu pot sa fac asa ceva. Sa ma gandesc doar la mine si la el nu, eu ma gandesc non-stop la el, fara oprire, pur si simplu. Vreau sa fiu bine eu, vreau sa fie bine el, vreau sa fim bine amandoi. Cateodata ma enervez pe mine insumi pentru ca nu ma mai suport, am momente in care ma simt atat de ”bleaga”, si am momente in care simt ca sunt cea mai puternica femeie din lume. Sunt pusa intr-o situatie extrem de dificila din care nu pot sa ies nici de-al dracu’. Se spune ca tot ce vrei poti, dar eu sa pot? Ma incapatanez atat de tare incat nici nu pot nici nu vreau. Parerea mea este ca fiecare din noi pana la urma urmei ajungem la concluzia ca traim intr-un glob de cristal unde nimeni nu ne poate rapi clipele de neuitat. Dar acum, astazi, aici, in momentul de fata; Ce s-a schimbat? Nu stiu nici eu si probabil nu stii nici tu. Nu stim, nu stim dar pe o parte stim, si iar revenim la ceva ciudat. Ma mai iubesti? Dar nu suficient de mult incat sa stii ceea ce vrei cu adevarat. Stiu ca inca te gandesti la mine, dar nu asta este important acum. Este important ceea ce vrei tu sa faci in continuare, pentru ca tu ma astepti pe mine, eu te astept pe tine, si la un moment dat o sa ne pierdem reciproc. Iar dupa..dupa ce? O sa apara acele intrebari ”Ce ma fac fara el/ea?”..”De ce mi se intampla mie?”. Este greu sa ramai in viata cuiva care nu-si doreste asta suficient de mult incat sa lupte pentru tine, incat sa lupte sa te aiba. Consider ca timpul m-a facut sa tanjesc dupa mai mult. Cred ca tot el ne-a despartit de fiecare data si tot el ne-a adus impreuna in cele din urma. Oare de data asta cum va fi? Raspunsul inca este la tine.

4 comentarii:

  1. Femeile aleg de cele mai multe ori să mintă dar o minciună recunoscută e de cele mai multe ori iertata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo, nu aveti personalitate sa renuntati la ce e nociv! Si de aia nu merg casniciile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se dovedeste ca femeile sunt oportuniste si n-ar sta singure mai deloc.

      Ștergere