sâmbătă, 19 iulie 2014

Dificila................




  Daca te indragostesti de mine, mi se pare corect sa-ti spun la ce "caruta te inhami"..................
Te vei indragosti de toate indoielile mele, de nesiguranta mea, de obsesia mea de a stii mereu ce gandesc cei din jur despre mine. Imi vei iubi imaturitatea, nevoia mea constanta de afectiune si apreciere, hohotele de plans, obsesia mea pentru internet, tendinta de a fi alunecoasa. Te vei indragosti de trecutul meu plin de probleme, de visele mele, de dorintele mele si de izbucnirile mele romantice.
Vei iubi la mine de asemenea ochii si zambetul pe care-l am cand esti langa mine, mesajele pe care ti le voi trimite zilnic doar pentru a-ti dori sa ai o zi frumoasa. Te vei indragosti de umorul meu iesit din comun, iti va placea sa te provoc si vei adora sa stii ca rosesc atunci cand cineva ma intreaba de tine.
Cel mai frumos va fi faptul ca te vei indragosti de mine, asa cum sunt eu, in ciuda faptului ca nu as-i fi crezut vreodata ca este posibil.



Un comentariu: