duminică, 6 iulie 2014

Insomnia................


Cand in sfarsit se face seara si ma asez ciufulita si nemachiata in pat ma pun pe ganduri! Imi aduc aminte de trecut, imi analizez prezentul si ma gandesc cu nostalgie la viitor.Cu adevarat imi este dor de un singur om! Si cand zic cu adevarat ma refer la puritatea si profunzimea sentimentului" dor "! Ma simt neputincioasa! Imi doresc sa mai faca macar o zi parte din viata mea, cu el sa impart toate reusitele , dar si esecurile ! Sa-i aud vocea si sa taca! Sa ma indrume , dar sa ma si asculte! Stia ce vreau, stia ce pot!..... Ar trebui sa fiti voi, da voi, cei care ma cunoasteti dar si voi care stiti doar povestea mea si asta doar ce vreau eu sa stiti, foarte puternici din punct de vedere sufleteste dar si mental ca sa traiti ce am trait eu! Sa fiti foarte deschisi la minte ca sa imi intelegeti gandurile asa cum sunt ele ! Spun asta pentru ca numai cine a trait ce am trait eu ma poate intelege dar nici atunci cu adevarat! Nu mai pretindeti ca ma cunoasteti, asta nu e decat in mintea voastra! Decat EL.... A stiut ce inseamna "EU" ! Nu te voi uita niciodata...Esti prezent in fiecare pas pe care il fac si fiecare moment in care respir, esti aici cu mine, STIU! 

Miss you.... A lot! Angel:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu