miercuri, 23 iulie 2014

Punct.....si de la capat


  Uneori am impresia ca viata mea abia acum incepe. Ca tot ce am trait pana acum a fost doar un simplu preludiu fantastic care ma impinge spre inceput. Cand te trezesti dimineata si realizezi cat de frumoasa este viata, cate oportunitati, cate vise, cate greseli, cate zambete mai avem de cules, cate amintiri de cusut, cate si cate mai avem de escaladat! Daca pana acum am zis "am facut, am trait, am simtit" am facut pe dracu ca nu am facut nimic, doar am cochetat cu "frumosul". Totul dabea acum incepe si nici nu se compara cu exceptionalul viitor pe care il voi trai! 
Viata este cel mai minunat lucru si nu vreau sa irosesc nici macar o zi, pentru ca nimeni nu mi-o va da inapoi....stiu ca ce va urma va fi exceptional pentru ca eu voi avea grija sa fac totul in asa fel!

Un comentariu: