sâmbătă, 5 iulie 2014

Sa mai povestim putin............


NU EXISTA O VARSTA & O PERIOADA ANUME PENTRU IUBIRE.... sunt tanara amuzanta, chiar ilara, poate si „misogina”... in limitele admise in unele cazuri ... nesuferita, sictirita si poate prea comoda... pasionala...draguta.. fumatore de narghilea dar si bautoare de vinuri fine si dulci ... Niciodata nu am cucerit prin faptul ca incerc sa ma dau ceea ce nu sunt si nu prea cuceresc...sunt pur si simplu doar eu.... foarte libera in exprimare... nepasandu-mi de ceilalti... avand doar grija sa nu ranesc pe nimeni...Sunt sentimentala uneori... sunt momente cand ma vad cum ma “afund” in ganduri... tac... as vrea sa fiu sarutata de persoana de langa mine cand nu ma aștept..sa zambesc.. . imi va trece imediat starea care o am...sunt foarte atenta la sentimente...nu insel... pt ca am fost pusa in postura de a fi inselata si am suferit... urasc momentele alea... Imi selectez cu grija prietenii sau iubiti... nu-mi plac persoanele proaste sau care nu au teluri in viata...sunt nebuna si tocmai asta place multora la mine cred..sunt si cuminte, si buna si nebuna in acelasi timp...suna aiurea dar asta este realitatea...As-i vrea sa ma uit la el si sa vad un barbat adevarata langa mine.. sa stam intinsi in patul meu cu un pahar de vin rosu in mana... sa imi zambeasca in coltul gurii si deja sa stiu ce gandeste..sa se apropie de mine si sa ma cuprinda in brate...sa il strang in brate puternic sa il fac sa se simta in siguranta...imi place cand imi sopteste cuvinte la ureche sau cand ii aud respiratia sacadata... Poate pentru altii as-i fi imperfecta... nu-mi pasa...poate pentru altii nu as-i fi frumosa...dar pentru EL sa fiu cea mai frumosa..Ma vad langa un barbat cu care sa am ce vorbi mereu dar si superb pentru mine... ca sa sa zic ca m-a atras din prima clipa.. sa imi placa stilul sau de a vorbi..misterul pe care-l emana. inabordabilitatea pe care si-a “construit-o” de-a lungul anilor...capacitatea de a retine lucruri marunte...nesemnificative pentru alti dar importante pentru mine... problemele mele sa devina problemele lui si invers..Stiu ca este mult ce spun eu dar nu si imposibil......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu